.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع درختان امامزاده عبدالله آمل اقدام تلافی جویانه از سوی متخلفان
اقدام متخلفان در قطع درختان کنار جاده‌ای در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان آمل حرکتی تلافی جویانه در قبال اقدامات حفاظتی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بود.
قطع درختان امامزاده عبدالله آمل اقدام تلافی جویانه از سوی متخلفان

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سازمان یافته چوب آلات در شهرستان آمل تعداد زیادی خودرو حامل چوب آلات قاچاق توقیف و از کارگاه‌های چوب بری این شهرستان نیز مقادیری چوب آلات قاچاق در حین تبدیل کشف و ضبط و متخلفین پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی شدند.

 

او افزود: در پی اجرای این طرح افرادی با انجام فعل مجرمانه در جهت انتقام از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در اقدامی تلافی جویانه ۶ اصله درخت سرپا را در منطقه امامزاده عبدالله آمل در مسیر جاده اصلی قطع و با استفاده از تاریکی هوا متواری شده اند.

 

ذکریایی گفت: در پی اطلاع از این خبر ماموران یگان حفاظت شهرستان آمل در منطقه حاضر و اقدام به رفع انسداد مسیر جاده که بر اثر سقوط درختان قطع شده مسدود شده بود کرده و با هماهنگی با مراجع ذیربط چوب آلات را به اداره منابع طبیعی آمل منتقل نموده اند.

 

او افزود: مراتب شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است، که نتایج بررسی‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.